فایل ایران دانلود بازی Hades II – Technical Test برای کامپیوتر - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

بازی Hades II دنباله بازی محبوب روگ لایک، اکشن-ماجراجویی Hades محسوب می‌شود که توسط Supergiant Games ساخته شده است. این بازی که در دنیای اساطیر یونان باستان جریان دارد، بار دیگر شما را در نقش زگراگس، شاهزاده تبعیدی دنیای مردگان، قرار می‌دهد که در تلاش است تا از اعماق زیرزمینی تار تاروس فرار کند. مانند نسخه قبلی، Hades II نیز یک بازی roguelike است که به معنی این است که هر بار که می‌میرید، دوباره از ابتدا شروع می‌کنید. با این حال، با هر بار مرگ، سلاح‌ها، توانایی‌ها و آیتم‌های جدیدی را کشف خواهید کرد که به شما در پیشرفت در بازی کمک می‌کنند.

Hades II – Technical Test v0.89923 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Hades-II

با خدایان و شخصیت‌های جدیدی از اساطیر یونان مانند ملینوئه، خواهر زگراگس، و الهه انتقام، ملاقات کنید. از میان طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و توانایی‌های جدید، سلاح و توانایی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا با دشمنان بجنگید.هیدس ۲ داستان عمیق‌تر و پیچیده‌تری را نسبت به نسخه قبلی روایت می‌کند که به گذشته زگراگس و رابطه او با خدایان می‌پردازد. بازی دارای گرافیک و موسیقی زیبا و چشم‌نواز است که به غوطه‌ور شدن شما در دنیای بازی کمک می‌کند.

اگر از طرفداران نسخه اول بازی هستید و دوران خوشی را با آن گذراندید، یقینا بازی Hades II هم می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان نگه دارد. این بازی با ارائه گیم‌پلی جذاب، داستان عمیق، شخصیت‌های جدید و گرافیک و موسیقی زیبا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

info

Battle beyond the Underworld using dark sorcery to take on the Titan of Time in this bewitching sequel to the award-winning rogue-like dungeon crawler.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit (or Steam Deck)

Processor: Dual Core 2.4 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 950, Radeon R7 360, or Intel HD Graphics 630

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

رمز فایل: www.downloadha.com
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : تاريخ : 2 می 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.