فایل ایران نرم افزار اِنکدر - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

رمز نگاری دانشی است که به بررسی و شناختِ اصول و روش‌های انتقال یا ذخیرهٔ اطلاعات به صورت امن (حتی اگر مسیر انتقال اطلاعات و کانال‌های ارتباطی یا محل ذخیره اطلاعات ناامن باشند) می‌پردازد.
رمزنگاری استفاده از تکنیکهای ریاضی، برای برقراری امنیت اطلاعات است. دراصل رمزنگاری دانش تغییر دادن متن پیام یا اطلاعات به کمک کلیدرمز  یا کلمه عبور و با استفاده از یک الگوریتماست، به صورتی که تنها شخصی که از کلید مطلع است قادر به استخراج اطلاعات اصلی از اطلاعات رمز شده باشد و شخصی که از آن‌ اطلاع ندارد، نتواند به اطلاعات دسترسی پیدا کند.
اصولا دانش رمزنگاری بر پایه مقدمات بسیاری از قبیل تئوری اطلاعات، نظریه اعداد و آمار بنا شده‌است

بدین منظور سرزمین برنامه ای را جهت رمز نگاری اطلاعات طراحی کرده است می توان با استفاده از اِنکدر روشی مطمئن برای انتقال داده‌ها خود داشت

خاطرات،سند،اطلاعات مخرمانه و هرچه باشد را برایتان به رمز در می آورد تا برای بقیه غیر قابل دسترس باشد این برنامه میتواند اطلاعات کد گذاری شده توسط کد گذار  را  با استفاده از عملیات بازگشایی به حالت اولش باز گرداند به طوری که اطلاعات اصلی را می‌توان بازیابی کرد.

به طور ساده هدف استفاده از  این نرم افزار این است که داده‌های منبع را گرفته و آنرا برای دیگران که نمیخواهید غیر قابل دسترسی کند

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.