فایل ایران دانلود بازی Valiant Hearts Coming Home برای کامپیوتر - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

بازی Valiant Hearts Coming Home دنباله‌ای بر بازی موفق و تحسین‌شده‌ Valiant Hearts: The Great War است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود. این بازی ماجراجویی داستانی، توسط شرکت یوبی‌سافت با همکاری استودیوی Old Skull Games توسعه یافته است. بازی شما را به دل جنگ جهانی اول می‌برد و داستان قهرمانان گمنام این رویداد تاریخی را روایت می‌کند. در این بازی با حل معماهای مختلف، پرواز بر فراز میدان نبرد و نجات افراد زخمی، این ماجراجویی هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد. بازی سبک هنری منحصر به فردی دارد. در واقع این اثر با الهام از رمان‌های گرافیکی، دارای فضایی هنری زیبا و تأثیرگذار است.

Valiant Hearts: Coming Home v1.0.1 NSWEMU for PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Valiant-Hearts-Coming-Home

داستان احساسی را هم می‌شنویم. شما با شخصیت‌های بازی هم‌احساس خواهید شد و فداکاری‌ها و دوستی‌های شکل گرفته در دل جنگ را لمس می‌کنید. گیم‌پلی متنوع بازی ترکیبی از کاوش، حل پازل و صحنه‌های اکشن، تجربه‌ای سرگرم‌کننده را برای شما رقم می‌زند. شخصیت‌های متنوعی را هم نسبت به نسخه قبلی می‌بینیم. می‌توانید با افراد مختلفی از ملیت‌ها و نقش‌های متفاوت در جنگ جهانی اول آشنا می‌شوید. می‌توانید در مورد تاریخ هم اطلاعات کاملی کسب کنید. بازی ضمن سرگرمی، اطلاعاتی در مورد وقایع مهم جنگ جهانی اول و نقش‌آفرینی سربازان مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی Valiant Hearts Coming Home در ابتدا به صورت انحصاری برای پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. در حال حاضر این بازی برای پلتفرم‌های دیگری همچون کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار گرفته است. اگر به دنبال یک بازی داستانی با فضاسازی احساسی و گیم‌پلی سرگرم‌کننده هستید، این اثر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

info

In this puzzle-based side-scroller, enter an animated graphic novel–style adventure and help unsung heroes fight their way through World War I.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×۷۶۸ and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

رمز فایل: www.downloadha.com
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : تاريخ : 17 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.