فایل ایران دانلود بازی Spells and Secrets برای کامپیوتر – نسخه TENOKE - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

بازی Spells and Secrets تجربه عمیقی همراه با المان‌های انگیزشی به همراه دارد. می‌توانید ماجراجویی در داستان بازی را از همان ابتدا آغاز کرده و با استفاده از طلسم‌های خود و روش‌های خلاقانه، آکادمی جادوگری گریفنشتاین را از موجودات جادویی آزاد سازید. باید با دوستان یا خانواده خود همراه شده و کاراکترهای خود را سفارشی سازی کنید. وظیفه دیگر شما این است که اسرار بیشتری را حل کرده و به سراغ آیتم‌های قدرتمند در دنیایی جادویی و مدرن روید. می‌توانید از طلسم‌های متعدد در راه‌های خلاقانه بهره برده و مبارزه با موجودات جادویی را بسیار بهتر پیش ببرید.

Spells & Secrets PC-TENOKE

دانلود-بازی-Spells-and-Secrets

اگر از تنهایی خسته شده‌اید، از یکی از دوستان خود بخواهید که به شما بپیوندد. جادوها و اسرار را کم کم یاد گرفته یا اینکه از دوست خود بخواهید تا آن‌ها را با کاراکتر شما به اشتراک گذارد. امکان سفارشی سازی کاراکترها به شکل عمیق‌تری هم وجود دارد. گزینه‌های مختلفی برای آنلاک کردن هم پیش رو دارید و می‌توانید به امکانات بهتر دسترسی داشته باشید. باید بیلد مناسب خود را انتخاب کرده و از کاستوم‌های زیبا برای شخصیت خود استفاده کنید. آزادی در در بازی فراتر از مرزهای جنسیتی بوده و از آن لذت خواهید برد.

info

In this rogue-lite adventure, you free the Academy of Greifenstein from magical creatures by using your spells creatively. Play in local co-op, customize your own character, solve optional secrets and find powerful artifacts in this modern magical world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 2320 CPU @ 3.00 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

۴) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.