فایل ایران دانلود بازی Lords of the Fallen برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

۴٫۳/۵ – (۶۹ امتیاز)

بازی Lords of the Fallen ماجراجویی جدیدی در سبک نقش آفرینی بوده و می‌توانید در دنیایی کاملا حماسی و گسترده قدم گذارید. چنین جهانی به هم پیوسته بوده و بیش از پنج برابر بزرگ‌تر از بازی اورجینال است. پس از اینکه دوران ظلم به بی رحمانه‌ترین شکل ممکن سپری می‌شود، سرانجام خدای شیطان یعنی آدیر شکست می‌خورد. این پایانی برای خدایان نیست و اکنون و سال‌ها بعد، رستاخیر آدیر تازه شروع شده است. حال به‌عنوان یکی از افسانه‌ای Dark Crusaders، باید در هر دو قلمرو زنده‌ها و مرده‌ها سفر کرده و ماموریت‌های خود را انجام دهید.

Lords of the Fallen v1.1.398 PC-ElAmigos

آپدیت بازی UPDATE to v1.1.580-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Lords-of-the-Fallen

بازی شامل نبردهای عظیمی با حضور باس‌ها بزرگ بوده و مبارزات چالش برانگیزی با ریتم سریع خواهیم داشت. شخصیت‌های هیجان انگیز بازی با همدیگر برخورد کرده و یک داستان گویی عمیق و همه جانبه را در آن تجربه می‌کنیم. سوال اینجاست که افسانه‌ای که شما در حال سپری کردن آن هستید، در جناح نور است یا یکی از نیروهای تاریکی محسوب می‌شود؟ در این بازی وظیفه دارید که امید خود را حفظ کرده و دنیایی وسیع و به هم پیوسته را کاوش کنید. برای سرنگونی آدیر در دو دنیای گسترده و موازی سفر کرده و رقابتی حماسی را با کاراکترهای دیگر داشته باشید. در قلمرو بزرگ بازی، یک سری چالش‌های وحشیانه وجود دارد و شما را به دل قلمرو کابوس‌وار مردگان خواهد فرستاد.

مبارزات تاکتیکی و چالش برانگیز

قبل از اینکه یکی از نه کلاس کاراکتر خود را انتخاب کنید، می‌توانید ظاهر شخصیت خود را از بین طیف گسترده‌ای از گزینه‌های بصری سفارشی سازی کرده و کاراکتر مورد علاقه خود را بسازید. هر مسیری که در بازی شروع کنید،‌ یک سری سلاح‌های جدید به شما خواهد داد و می‌توانید از زره‌ها و جادوهای متعدد بازی هم استفاده کنید. باید شخصیت خود را با توجه به سبک‌تان توسعه داده و آمار خود را بهبود دهید. کاراکتر شما می‌تواند مبارزات تاکتیکی سیال و چالش برانگیزی داشته و استاد سرعت باشد.

جالب است بدانید که فقط کسانی می‌توانند در جهان بزرگ بازی زنده بمانند که در نبردهای عمیقی و تاکتیکی بهتر عمل کنند. می‌توانید از میان ۱۰۰ سلاح منحصر به فرد بازی انتخاب کرده و از فلز و دیگر منابع بازی برای پیاده سازی جادو و حملات ویرانگر استفاده کنید. امکان مخفی کاری هم در جهان بازی وجود دارد و در صورت علاقه می‌توانید به این روش پیشروی کنید. بخش چند نفره و آنلاین بازی حاوی ساعت‌ها محتوای سرگرم کننده بوده و می‌توانید همراه با دوستان خود وارد شوید. در بخش کمپین گسترده بازی می‌توانید تک نفره یا همراه با یکی از دوستان خود وارد شده و داستان را جاو ببرید. نفر دوم در ماجراجویی‌ها به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی‌های مهم بازی

هر قهرمان دیگری که شما به بازی اضافه کنید، سبب افزایش قدرت باس‌ها خواهد شد و باید آماده رویارویی با آن‌ها باشید. شما فانوسی در اختیار دارید که دارای قدرت غیر خدایی بوده و برای عبور از دنیاهای مختلف کاربرد دارد. می‌توانید از این فانوس برای عبور تاریکی استفاده کرده و به مکان‌های فراموش شده برسید. این اماکن یک سری گنجینه‌های افسانه‌ای به همراه داشته و حتی می‌توانید از آن برای دستکاری روح دشمنان خود هم استفاده کنید. کاراکتر شما از مرگ برخیزیده است و در دنیای زندگان سقوط می‌کند. حال باید بار دیگر قدرت قبلی خود را به دست آورد.

شما اکنون فرصت نهایی را پیدا کرده‌اید که به زندگی بازگشته و وضعیت خود را سر و سامان دهید. همه گونه موجودات جهنمی با شما دشمن هستند و همین کارتان را بسیار سخت می‌کند. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به دو دنیای گسترده و موازی اشاره کنیم که همان دنیای زنده‌ها و مرده‌ها است. بازی سیستم نبرد سریع، روان و چالش برانگیزی دارد و تسلط یافتن به گیم پلی بازی به همین سادگی‌ها نیست. باید بر باس‌ای حماسی و عظیم چیره شده و از بزرگی و طراحی جذاب آن‌ها لذت ببرید. یقینا این باس‌ها سال‌ها در ذهن‌تان باقی خواهند ماند. در این بازی می‌توانید حملات جادویی ویرانگری را پیاده سازی کرده و بیلد کاراکتر خود را به شکل متفاوت‌تری بسازید.

بازیکن دومی که شما وارد کمپین خواهید کرد، نقش مهمی داشته و حتی در بخش چندنفره هم می‌توانید از کمک وی استفاده کنید. طیفه گسترده‌ای از شخصیت‌ها را در بازی می‌بینیم که مشتاقانه آماده ملاقات با شما هستند. هر کدام داستانی دارند و رد و بدل شدن دیالوگ با آن‌ها را فراموش نکنید. در این بازی می‌توانید شخصیت منحصر به فرد خود را سفارشی سازی کرده و از بین ۹ کلاس شخصیتی انتخاب کنید. از بین آن‌ها می‌توانیم به Rouge، Knight و همچنین Fire Apprentice اشاره کنیم.

info

A vast world awaits in all-new, dark fantasy action-RPG, Lords of the Fallen. As one of the fabled Dark Crusaders, embark on an epic quest to overthrow Adyr, the demon God.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64bit

Processor: intel i5 8400 | AMD Ryzen 5 2600

Memory: 12 GB RAM

Graphics: 6GBs VRAM | NVIDIA GTX-1060 | AMD Radeon RX 590

DirectX: Version 12

Storage: 45 GB available space

Additional Notes: 720p Low Quality Settings | SSD (Preferred) | HDD (Supported)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64bit

Processor: intel i7 8700 | AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: 8GBs VRAM | NVIDIA RTX-2080 | AMD Radeon RX 6700

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 45 GB available space

Additional Notes: 1080p High Quality Settings | SSD Required

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

رمز فایل: www.downloadha.com
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : تاريخ : 8 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.