فایل ایران دانلود بازی Gangs of Sherwood – Lionheart Edition برای کامپیوتر - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

داستان بازی Gangs of Sherwood از این قرار است که به‌لطف قدرت یک سنگ جادویی، داروغه ناتینگهام به قدرت زیادی دست پیدا کرده است و نیروهایش قدرت‌های ویژه و ماورایی هم پیدا کرده‌اند. همچنین ماشین‌های نظامی بزرگی هم ساخته شده‌اند و این وسط برای جبران هزینه‌ها، مالیات سنگینی برای مردم در نظر گرفته شده است. اینجا است که شخصیت‌های اصلی بازی که گروهی از دزدان هستند و در جنگل شروود پایگاهی برای خود دارند، به نبرد با ارتش داروغه می‌روند و جدا از پس گرفتن پول از آن‌ها، باید تجهیزات جنگی آن‌ها و نیرو‌های مخصوص‌شان را هم از بین ببرند.

داستان بیش از هر چیزی در بازی Gangs of Sherwood صرفا بهانه‌ای برای خلق مراحل بازی است و شاهد جزییات و پیچیدگی‌های چندانی در آن نیستیم. بازی چهار شخصیت اصلی دارد که کاراکتر کماندار رابین برگرفته از رابین هود معروف است و سه شخصیت دیگر هم هرکدام از کاراکترهای دیگر این داستان قدیمی الهام گرفته شده‌اند. بازی در مجموع سه اکت داستانی هرکدام با چند مرحله و تعدادی هم مأموریت فرعی دارد که معمولا در ابتدای آن‌ها اطلاعاتی کلی از داستان آن مرحله را می‌شنویم. این اطلاعات چیزی فراتر از اینکه گروهی شرور هستند که شخصیت‌ها باید به نبرد آن‌ها بروند نیستند ولی نگاه متفاوتی که بازی به داستان رابین هود داشته، باعث خلق دنیایی متفاوت شده است که ارزش‌های خاص خود را دارد.

Gangs of Sherwood PC-FLT | ElAmigos

دانلود-بازی-Gangs-of-Sherwood

بازی Gangs of Sherwood را می‌توان هم به‌صورت تکی و هم همراه‌با نهایت سه دوست به شکل Co-Op تجربه کرد. مراحل اصلی و داستانی معمولا ساختار مشخصی دارند و در آن‌ها کار را از نقطه شروع آغاز می‌کنید و به مرور با کشتن دشمنان و نهایت کمی هم پرش از روی پلتفرم‌ها و در اکثر مواقع پشت سر گذاشتن یک باس فایت، مرحله را به پایان می‌رسانید. اصلی‌ترین عنصری که بازی سعی می‌کند ازطریق آن گیمر را سرگرم کند، مبارزه با دشمنان و باس‌ها است و هریک از چهار شخصیت اصلی، سبک مبارزه خاص خود را دارند؛ مثلا رابین از یک کمان استفاده می‌کند و مارین از یک شمشیر که باعث می‌شود شیوه نبرد آن‌ها متفاوت از هم باشد. این تفاوت، زمانی‌که بازی را به شکل Co-Op تجربه کنید، تبدیل به موردی مثبت می‌شود و انگار شخصیت‌ها مکمل یکدیگر در نبرد هستند و اگر چهار بازیکن بتوانند هماهنگی خوبی داشته باشند، همکاری لذت‌بخشی خواهند داشت.

تکراری شدن تقریبا در تمام جنبه‌های بازی حس می‌شود؛ از روند خود مراحل که از همان دومین مرحله به تکرار می‌افتد و گیمر کاملا حس می‌کند که همان ساختار مرحله قبلی را در محیطی کمی متفاوت در حال تجربه است گرفته تا تکراری شدن مبارزه‌ها که به‌دلیل تنوع پایین دشمنان و محدود بودن کلی مکانیک‌های مبارزه‌ای، خیلی زود خسته‌کننده و یکنواخت می‌شود. البته به مرور قابلیت‌های جدیدی برای شخصیت‌ها باز می‌شود و می‌توان از پایگاه آن‌ها را خریداری و استفاده کرد ولی حتی این موارد هم کمک چندانی به بازی نمی‌کنند و آنطور که باید تاثیر آن‌ها را حتی متوجه هم نمی‌شویم؛ چرا که پیش از اینکه بخواهیم از کمبو‌های جدید و متفاوت استفاده کنیم، نبرد معمولا به پایان می‌رسد. پس از مدتی یک حالت ریج‌مانند هم برای شخصیت‌ها باز می‌شود که قدرت ضربه‌ها را چند برابر می‌کند و این ویژگی آنقدر سریع شارژ می‌شود که می‌توان با فاصله کم از آن استفاده و دشمنان را خیلی سریع نابود کرد.

منبع توضیحات: زومجی

info

Gangs of Sherwood is a cooperative action game for 1 to 4 players set in the reimagined world of Robin Hood.

Through the powers of the Philosopher’s Stones, the armies of the Sheriff of Nottingham are now stronger than ever, and the people of England have never been so oppressed…

LEAD THE REBELLION

Play as Robin, Marian, Friar Tuck or Little John, four heroes with unique, fully customizable gameplay styles, and set out in search of riches to plunder so you can give them to the poor. From Sherwood Forest to the Sheriff’s flying castle, the way forward is blocked by hordes of enemies. Combine the different heroes’ combat styles to foil the tyrant’s plans and fight performance-enhanced soldiers, formidable war machines and terrifying bosses that you meet as you advance.

ROB THE RICH TO GIVE TO THE POOR… AND TO EQUIP YOURSELF!

Improve your reputation by saving innocent lives and giving your loot to the people in order to unlock new upgrades and even more devastating combos. Spend your remaining gold with merchants to upgrade your equipment and customize your skills to match your combat style.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650S, 4 GB or AMD Radeon RX 570, 4 GB

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-12600K or AMD Ryzen 5 7600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070, 8 GB or AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB or Intel Arc A770, 8 GB

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

رمز فایل: www.downloadha.com
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : تاريخ : 28 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.