فایل ایران دانلود بازی Counter Strike 2 – January 2024 برای کامپیوتر - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

۴٫۱/۵ – (۷۹ امتیاز)

بازی Counter Strike 2 یک جهش فنی بزرگ رو به جلو نسبت به نسخه اولیه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند ویژگی‌ها و آپدیت‌های جدیدی را هم به‌صورت تضمین شده در سال‌های آینده دریافت کنند. در این نسخه از بازی می‌توانید مهارت‌های خود را تقویت کرده و خودتان را برای اتفاقات بعدی آماده کنید. یک سیستم تغییر دهنده به این بازی اضافه شده است که نارنجک‌های دودی را به‌صورت پویا در اختیار شما می‌گذارد. این نارنجک‌ها با محیط تعامل داشته و می‌توانند به نور، تیراندازی و انفجار هم واکنش نشان دهند. در گیم‌پلی بازی، اسموک اکنون توانایی تعامل با سایر رویدادهای گیم‌پلی را هم دارد.

Counter-Strike 2 – January 9th, 2024 PC-DLHA

دانلود-بازی-Counter-Strike-2

شما فرصت‌های جدیدی در اختیار خواهید داشت. گلوله‌ها و نارنجک‌های HE می‌توانند دود را فشرده کرده و خطوط دید را برای مدت کوتاهی پاکسازی کنند. به این ترتیب، امکان انسداد بیشتر راه دشمن شما هم فراهم خواهد شد. فضاها را می‌توانید به‌طور طبیعی با یک سری المان‌ها پر کرده و به سمت راهروهای طولانی بروید. نقشه‌های کلاسیک در کنار نقشه‌های جدید با طراحی جذاب گرافیکی به این بازی اضافه شده است و کم کم به هر کدام مسلط خواهید شد. در این بازی، ذرات دود با سیستم روشنایی یکپارچه کار می‌کنند و اجازه خواهند داد که نور و رنگ واقعی‌تری را تجربه کنید. سرورهای بازی در نسخه بتا توسط سازندگان ارزیابی می‌شود.

در بازی کانتر ۲ می‌توانید تغییرات اساسی را در نقشه‌ها داشته باشید. آن‌ها بازنگری شده و به‌طور کامل از ابتدا بازسازی شده‌اند. سازندگان از تمامی ابزارهای جدید Source 2 بازی استفاده کرده و از ویژگی‌های این رندر بهره می‌برند. شما هم می‌توانید نقشه‌ها را ارتقا داده و از نورپردازی این سورس بازی استفاده کنید. یک سیستم رندر مبتنی بر فیزیک هم داریم که مواد، نور و انعکاس واقعی را در بازی تولید می‌کند. نقشه‌های کلاسیک اکنون پایه‌های محکمی هستند که بازیکنان می‌توانند از آن برای ارزیابی کامل نسخه دوم بازی نسبت به نسخه CS:GO بهره ببرید.

info

Counter-Strike 2 is the largest technical leap forward in Counter-Strike’s history, ensuring new features and updates for years to come.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® ۱۰

Processor: 4 hardware CPU threads – Intel® Core™ i5 750 or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Video card must be 1 GB or more and should be a DirectX 11-compatible with support for Shader Model 5.0

DirectX: Version 11

Storage: 85 GB available space

راهنمای نصب

۱) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

۲) به صفحه رسمی بازی Counter Strike 2 در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

۳) دیتای دانلودشده خود از filesiran.ir را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Restore Game Backup کلیک کنید.

۴) پوشه بازی دانلودشده خود را که پیش تر توسط WinRar اکسترکت کرده‌اید، با زدن گزینه Browse به استیم داده تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

رمز فایل: www.downloadha.com
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.