فایل ایران دانلود بازی Broken Roads برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

اولین رای باشید!

بازی Broken Roads اثری جذاب در سبک نقش آفرینی (RPG) است که به تازگی منتشر شده است. این بازی توسط استودیوی مستقل استرالیایی Drop Bear Bytes توسعه یافته و توسط Versus Evil و tinyBuild منتشر می‌شود. این اثر شبیه به عناوین اولیه سری Fallout بوده و قرار است که شما را به سفری در استرالیای پس از آخرالزمان ببرد. گیم پلی بازی حول محور کاوش در محیط های خشن و ویران شده ، ملاقات با شخصیت های جالب و درگیری در نبردهای نوبتی است.

Broken Roads PC-FLT | ElAmigos

دانلود-بازی-Broken-Roads

یکی از ویژگی های کلیدی بازی سیستم اخلاقی منحصر به فرد آن است که Moral Compass نام دارد. در این سیستم، انتخاب های شما در طول بازی، از جمله گفتگوها و تصمیمات ماموریت، بر شخصیت شما و گزینه های موجود در آینده تأثیر می گذارد. بازی دنیای بازی جهان باز و آخرالزمانی داشته و قرار است که در استرالیای غربی آن‌ها را دنبال کنید. سیستم شخصیت پردازی آزادانه را هم داریم که به شما امکان می دهد شخصیت خود را به روشی که دوست دارید توسعه دهید سیستم “Moral Compass” که بر اساس انتخاب های شما در بازی تأثیر می گذارد.

داستان پردازی پرانتخاب که در آن تصمیمات شما بر روایت کلی تأثیر می گذارد و مبارزه مبتنی بر نوبت هم از جمله ویژگی‌های ناب این اثر محسوب می‌شود. در کل اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی چالش برانگیز و با داستانی جذاب هستید، بازی Broken Roads ممکن است بازی مناسبی برای شما باشد.

info

Broken Roads is a story-rich, party-based RPG set in a decaying, post-apocalyptic version of the vast Australian Outback, featuring a genre-redefining morality system. Survive, form bonds, and make tough choices that will shape your dangerous yet mesmerizing journey across the wilds.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 or AMD Radeon RX 570

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: Minimum requirements may change during development.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

رمز فایل: www.downloadha.com
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : تاريخ : 12 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.