فایل ایران دانلود بازی Alan Wake 2 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl - فایل ایران

قیمت محصول : 0 تومان

۴٫۷/۵ – (۸۶ امتیاز)

در بازی Alan Wake 2 می‌بینیم که ساگا اندرسون برای تحقیق در مورد قتل‌های مذهبی وارد یک شهر کوچک می‌شود. الن ویک طبق انتظار داستان دارکی را به قلم خود درآورده و واقعیت پیرامون خود را شکل می‌دهد. همان‌طور که می‌دانستیم، در این نسخه دو قهرمان به‌نوعی به همدیگر مرتبط بوده و این‌بار داستان هر کدام را جلو خواهید برد. رشته‌ای از قتل‌های مذهبی در شهری به‌نام برایت فالز جریان دارد. این شهر توسط بیابانی در شمال غربی اقیانوس آرام احاطه شده است. حال شهر در معرض تهدید بوده و ساگا اندرسون به‌عنوان یکی از ماموریت ماهر اف بی آی، باید مهم‌ترین پرونده خود را انجام دهد.

Alan Wake 2 PC-RUNE | ElAmigos | DODI Repack | FitGirl Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.0.13 (New Game+)-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Alan-Wake-2

او شهرت بالایی در حل پرونده‌های غیرممکن دارد، اما این پرونده می‌تواند سرنوشت ساز باشد. او برای بررسی قتل‌ها وارد شده و متوجه اتفاقات ترسناکی می‌شود. پرونده اندرسون اکنون به یک کابوس بزرگ تبدیل شده است. الن ویک هم نویسنده‌ای گمشده در کابوسی فراتر از دنیایی است که ساگا در آن حضور دارد. او در تلاش برای شکل دادن به واقعیت پیرامون خود بوده و به‌نوعی دوست دارد از زندان خود فرار کند. داستان دارک او مشابه با نسخه اول به واقعیت تبدیل شده است. ویک اکنون باید با ترسی مواجه شود که خودش خالق آن بوده و ممکن است خودش را شکار کند.

دو شخصیت مهم بازی

الن ویک سعی دارد تا عقل خود را پیرامون این اتفاقات شیطانی حفظ کرده و شیطان را در بازی خود گرفتار کند. اندرسون و ویک دو قهرمانی هستند که وارد دو سفر ناامیدانه به سمت کشف واقعیت‌ها پیش می‌روند. آن‌ها به روش‌های خاصی مرتبط با همدیگر هستند و البته هیچکدام درکی از دیگری ندارند. آن‌ها بازتاب همدیگر بوده و روی دنیای همدیگر تاثیرگذاری خواهند داشت. تاریکی فراطبیعی را در بازی شاهد هستیم که توسط المان‌های ترسناک صیقل داده شده است. یک سری شیاطین به برایت فالز حمله کرده‌اند و مردم محلی را به فساد می‌کشانند. حال دیگر عزیزان اندرسون و ویک هم با این تهدید رو به رو می‌شوند.

گرفتار شدن در چنین داستان وحشتناک و شومی نمی‌تواند جالب باشد. چرا که قربانیان بسیاری شکل گرفته و شیاطین بازی قطعا به هیچ کس رحم نخواهند داشت. باید یک معمای مرگبار را در منطقه حل کنید. بازی با یک پرونده ساده تحقیق قتل در شهری کوچک آغاز می‌شود، اما به سرعت به سفری کابوس‌وار تبدیل خواهد شد. یک منشا تاریکی ماورالطبیعی در این داستان ترسناک روانشناختی و پر از تعلیق وجود دارد و می‌توانیم انتظار پیچش‌های غیر منتظره‌ای را هم در بازی داشته باشیم. می‌توانید هر دو داستان الن ویک و ساگا اندروید را تجربه کرده و وارد رویدادهایی از منظره‌های مختلف شوید.

اکتشاف در جهانی ترسناک

بازی در واقع مسابقه‌ای برای مرگ و زندگی بوده و هر دو قصد دارند که واقعیت را آن‌طور که دوست دارند، بازنویسی کنند. آن‌ها از اعماق تاریکی گریزان بوده و در کنار این تاریکی، جهان بازی همچنان زیبا حس می‌شود. وحشت همه جای آن را فرا گرفته است و کاراکترهای بازی با تهدیدات مکرر مرگ دست و پنجه نرم خواهند کرد. مناظر باشکوه بازی شامل دریاچه کالدرون در شمال غربی اقیانوس آرام و شهرهای برایت فالز و واتری هستند. تضاد در اتفاقات بازی جال بوده و باید از یک سری اتفاقات کابوس وار شهر هم فرار کنید. منابع شما در ابتدا محدود بوده و تنها با نور می‌توانید بر دشمنان خود پیروز شوید.

نور؛ تنها راه نجات بخش

با منابع محدودی که دارید، نبردها را کنترل کرده و تا می‌توانید مخفی کاری داشته باشید. برای زنده ماندن به چیزی بیش از یک سلاح نیاز دارید. نور سلاح نهایی شما در راه مبارزه با تاریکی است و زمانی که دشمنان‌تان تهدیدتان می‌کنند، نور پناهگاه نهایی شما خواهد بود. آیتم‌هایی هم در بازی وجود دارد که به بقای شما کمک کرده و می‌توانید در ماموریت‌ها از آن استفاده کنید. سم لیک دوست داشتنی که او را با مکس پین و نسخه اول الن ویک می‌شناسیم، این بازی را با جاه طلبی تمام ساخته و آن را به اوج می‌رساند. متای بالای ۹۰ بازی هم نشان می‌دهد که چقدر با بازی ارزشمندی مواجه هستیم.

الن ویک ۲ مهم‌ترین بازی ترسناک امسال و حتی نسل نهم کنسول‌های بازی محسوب می‌شود و طبق بررسی منتقدین، نتیجه نهایی همان دنباله بی نظیری است که طرفدارن انتظارش را می‌کشیدند. بازی مسیرهایی را در داستان به روی شما باز می‌کند که کمتر در صنعت بازی‌های ویدیویی دیده بودیم. بازی استودیویی را به تصویر می‌کشد که گویا از تمام پتانسیل خود در ساخت آن استفاده کرده است. اکنون ۱۳ سال از وقایع نسخه اول الن ویک می‌گذرد و این‌بار با دو شخصیت می‌توانید تجربه جامع‌تری داشته باشید. اگر به دنبال یک داستان پر رمز و راز هستید، بازی Alan Wake 2 می‌تواند همان چیزی باشد که دنبالش هستید.

info

Saga Anderson arrives to investigate ritualistic murders in a small town. Alan Wake pens a dark story to shape the reality around him. These two heroes are somehow connected. Can they become the heroes they need to be?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10/11 64-bit

CPU: Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600

RAM: 16 GB

VIDEO CARD: GeForce RTX 2060 / Radeon RX 6600 6GB

DEDICATED VIDEO RAM: 6144 MB

PIXEL SHADER: 5.1

VERTEX SHADER: 5.1

FREE DISK SPACE: 90 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10/11 64-bit

CPU: Core i7-11700K / Ryzen 7 3700X

RAM: 16 GB

VIDEO CARD: GeForce RTX 3060 / Radeon RX 6600 XT 8GB

DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB

PIXEL SHADER: 5.1

VERTEX SHADER: 5.1

FREE DISK SPACE: 90 GB

راهنمای نصب

آموزش رفع مشکل در نصب آپدیت v1.0.8:

کاربران عزیزی که در نصب آپدیت جدید با خطا مواجه می‌شوند، تنها کافیست فایل فیکس زیر را در فولدر اصلی بازی خود کپی کنند تا این خطا برطرف شود. با این فایل فیکس، مشکل شما حل خواهد شد:

دانلود فایل فیکس برای نصب UPDATE v1.0.8 egstore fix file با لینک مستقیم

————————

آموزش نصب آپدیت v1.0.8:

۱) ابتدا بررسی کنید که ورژن بازی شما چیست. اگر v1.0.5 هستید (نسخه روز انتشار بازی) و ریلیز شما ریلیز RUNE می‌باشد، فقط کافیست که آپدیت مخصوص نسخه RUNE را دانلود کرده و نصب کنید. محل نصب نیز بایستی فولدر بازی شما باشد.

۲) اگر ورژن بازی شما v1.0.5 بوده و نسخه‌ای غیر از RUNE را نصب کرده‌اید، ابتدا حتما آپدیت جداگانه v1.0.6 را بر روی بازی خود اعمال کنید (با copy و replace پوشه آپدیت بر روی پوشه اصلی بازی خود). سپس آپدیت جدید IRZ را دانلود کنید، فایل “Patch.exe” را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. محل نصب آپدیت را دقیقا پوشه‌ی بازی خود که به v1.0.6 آپدیت شده است انتخاب کرده و اقدام به نصب کنید. نیازی به اعمال مجدد کرک جداگانه نیست اما در صورت تمایل می‌توانید محتوای درون پوشه RUNE را مجدد بر روی فولدر بازی خود اعمال کنید تا بازی مجدد کرک شود.

————————

آموزش نصب نسخه RUNE:

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

۴) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : تاريخ : 14 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.