فایل ایران پروژه افتر افکت؛ کجا خرید را انجام دهیم؟ - فایل ایران

به نظر شما افتر افکت چه کاربرد هایی دارد؟

اگر همیشه جذب شیوه های نمایش بصری به شغل رفته در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات، فیلم‌ها و غیره می‌شوید، پس باید افتر افکت را بشناسید. لطیف افزارهای محدودی در جهان توانایی به ساخت آثار بصری و هنری زیبا هستند. adobe افتر افکت یکی از این نرم افزارهای قوی است.

افتر افکت چیست؟

ادوبی افتر افکت ابزاری مبتنی بر ویدئو و انیمیشن هست و می‌تواند عنصر های را به تصاویر متحرک و انیمیشن‌ها بیفزایید کند. غالبا طراحان و تدوین گران ویدیو از این لطیف افزار برای تهیه تیتراژ، لوگوی متحرک، موشن گرافیک، تهیه ویدیوهای ویدئویی و غیره استفاده می‌کنند. برای تهیه افکت‌های گرافیکی متحرک و انیمیشن نیز از این نرم افزار استفاده می‌شود. تعداد زیادی از آدم حرفه‌ای در حوزه فیلمسازی، تهیه نرم افزارهای تلویزیونی و ساخت ویدئوها برای شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها از افتر افکت استفاده می‌کنند.

در این محتوا، ابتدا با کاربردها و ویژگی‌های افتر افکت آشنا می‌شویم، سپس روش‌ها و منابع آموزش این لطیف افزار را مطرح کرده و در نهایت به شناسایی و بررسی یک وبسایت حرفه ای، جهت سفارش پروژه آماده افتر افکت یا انجام آن می‌پردازیم.

کاربردهای افتر افکت

در اصل این نرم افزار برای شغل روی موشن گرافیک‌ها ساخت شده است. البته خواهید توانست روی فیلم‌های دو بعدی و لایه‌های فضای ۳ بعدی هم شغل کنید. برخی از کاربردهای اصلی پروژه افتر افکت به شرح زیر هستند:

تهیه تیتراژ ویدیو یا ویدئو

  • ترکیب فیلم‌های سه بعدی تهیه انیمیشن‌ها یا کاراکترهای کارتونی دو بعدی
  • ساخت موشن گرافیک،
  • لوگو موشن و افکت‌های اسلاید شو
  • تهیه استوری‌های اینستاگرام
  • تهیه تیزرهای تبلیغاتی

ویژگی‌های زیبا افتر افکت

نرم افزار افتر افکت دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوناگون برای انجام پروژه‌های گوناگون است. طبق پروژه مدنظرتان، برخی از این ویژگی‌ها مناسب‌تر هستند:

ابزارهای متحرک سازی نوشتار در این وسایل به حروف و کلمات، جان می‌دهد. خواهید توانست لوگوها را به حرکت درآورده و نوشتار سه بعدی را حرکت دهید. در این ابزار، قالب ها ها یا قالب‌های آماده‌ای برای انجام اینطور پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

  1. از افکت‌های پیش ایجاد مانند اسلایدها، چرخش‌ها و کشیدن در تهیه انیمیشن‌ها استفاده می‌کنید. عناصر و اجزای ناخواسته را از کلیپ‌ها حذف کرده و افکت‌ها یا شیوه های نمایش ویژه جدیدی را بیفزایید کنید.
  2. هر چیزی را در هر فضایی به شکل متحرک در می‌آورید.
  3. از ابزارهای خاصی برای متحرک سازی طبیعی‌تر و زنده‌تر اشیاء استفاده می‌کنید.
  4. افکت‌های سه بعدی می‌توانند کیفیت ویدیوهای گوناگون تبلیغاتی و آموزشی را افزایش دهند.

البته دقت کنید که افتر افکت برای ساخت محیط‌ها و مدل‌های سه بعدی، چندان مناسب نیست، چون نرم افزارهای بهتری در این موضوع وجود دارند. پروژه افتر افکت؛ کجا سفارش یا انجام دهیم؟ روش‌های آموزش adobe افتر افکت چند راه برای آموزش افتر افکت وجود دارد.

برخی از آن ها به سرعت و برخی هم به کندی، اموزش را میسر می‌کنند.

۱٫ویدئوهای آموزشی یوتیوب منبع عالی برای آموزش انواع مهارت‌ها است. آدم زیادی مهارت‌های خودشان را در یوتیوب و آپارات به اشتراک می‌گذارند. غالبا این آموزش‌ها در سطح مقدماتی هستند و به طور رایگان در اختیار همه قرار می‌گیرند.

۲٫پلتفرم‌های آنلاین سایت‌های تحت وب هم دوره‌های مقدماتی تا مدرن افتر افکت را برگزار می‌کنند. برخی از این پلتفرم‌ها شامل لیندا، فرادرس، یوکسیم، فرانش و غیره هستند. با ثبت نام در این پلتفرم‌ها از تخفیف‌های آموزشی آن ها مطلع می‌شوید.

۳٫مراکز فنی و حرفه‌ای این مرکز های در طول چند دهه اخیر در موضوع توانایی آموزی فعال بوده‌اند. با ثبت نام در دوره‌های حضوری و غیر حضوری این مرکز های خواهید توانست از اموزش اساتید خبره در حوزه لطیف افزارهای گرافیکی بهره مند شوید.

هزینه دوره‌های آموزشی حضوری معمولاً از پلتفرم‌های تحت وب بالاتر است.

کسب درآمد از پروژه افتر افکت با دسترسی تحت وب به آدم و اطلاعات، توانایی دریافت درآمد از هر مهارتی در هر سطحی وجود دارد. پروژه‌های افتر افکت هم مانند دیگر اپلیکیشن های ویرایش عکس از دستگاه لایه‌ای استفاده می‌کنند. برای مثال یک دسته کاغذ را در نظر بگیرید که روی هم قرار گرفته‌اند، شما پایین‌ترین کاغذ را نمی‌بینید چون لایه های بعدی کاغذ رویش قرار گرفته‌اند. ساخت آثار دو بعدی هم همین حالت را دارند.

تهیه انیمیشن

هنوز هم انیمیشن‌های ساده، طرفدار دارند. انیمیشن‌های وایت برد به ترسیم تصاویر روی صفحه نمایش می‌پردازند و آن را با صدای راوی همراه می‌کنند تا داستانشان را روایت کنند. با دریافت توانایی در ساخت این انیمیشن‌ها خواهید توانست سفارش‌های مختلفی از افراد، شرکت‌ها و سایت‌های فریلنسینگ بگیرید و دریافت درآمد داشته باشید.

ویدئوی شناسایی موسسه و دریافت و کار معرفی موسسه با یاری افکت‌های متنی و زیبا یک از روش‌های برقراری رابطه با مخاطب و ترسیم تصویری زیبا از برند است.

اینطور ویدئوهای تبلیغاتی برای شناسایی فرآورده و خدمات به شکلی اسان و زیبا تهیه می‌شوند. اگر به تبلیغات علاقمندید، پس می توانید به طور پاره وقت یا تمام وقت برای شرکت‌های اقتصادی به ساخت محتوای ویدئویی بپردازید.

متحرک سازی لوگو

یکی از کاربردهای عمده افتر افکت، متحرک سازی لوگو است. تهیه لوگوهای متحرک و سفارشی نقش خاصی در جلب توجه مخاطبان و مشتریان دارند. با تهیه قالب‌های جذاب برای نمایش لوگو به خوبی با استودیوها و آتلیه‌ها همکاری کنید. توانایی فروش قالب‌های آماده در فروشگاههای تحت وب پروژه‌های طراحی وجود دارد.

پروژه‌های اسلاید شو

به راحتی خواهید توانست از این پروژه‌ها برای نمایش تصاویر مدنظر کارفرما استفاده کنید. تعداد زیادی از پروژه‌های تبلیغاتی افتر افکت به چهره اسلایدشو هستند. حتی استودیوها و آتلیه‌های عکاسی هم از این تکنیک برای نمایش نوشتار روی تصاویر مدنظر مشتریان استفاده می‌کنند.

تولید موشن گرافیک

موشن گرافیک‌ها از ویدیو یا انیمیشن کامپیوتری برای ایجاد توهم حرکت و جابجایی استفاده می‌کنند. موشن گرافیک در ساده‌ترین شکل خودش به چهره عکس‌های متحرک طراحی می‌شود. پس باید مؤلفه‌های بصری گوناگون را در پوسته یک عکس واحد و متحرک، ترکیب کنید. دریافت وکارها برای اموزش مخاطبان و مشتریانشان از این تکنیک در ساخت موشن گرافیک استفاده می‌کنند.

تهیه قالب‌های پست و استوری اینستاگرام

با فراگیر شدن اینستاگرام به عنوان ابزاری برای تبلیغ دریافت و کار، تهیه پست‌ها و محتوای زیبا هم ارزش زیادی پیدا کرده است. افتر افکت توانایی تهیه قالب‌های متحرک و رنگی برای نمایش عکس و کلیپ را مهیا کرده است. با تهیه قالب‌ها در اندازه مناسب خواهید توانست به ساخت محتوا و تلاش بازاریابی در اینستاگرام بپردازید.

تهیه تایپوگرافی

پروژه‌های تایپوگرافی شامل نمایش عنوان، زیرنویس و متن‌های مدنظر کارفرما روی ویدیو هستند تا به ویدئوهایی جذاب و حرفه‌ای برسید. با آموزش توانایی افتر افکت توانایی به تهیه قالب‌های تایپوگرافی قابل ویرایش هستید تا هر سکانس و آدم بااهمیت درون ویدیو را برجسته کنید.

سفارش یا انجام پروژه افتر افکت در جوبیس

برای سفارش یا انجام پروژه‌های افتر افکت خواهید توانست به سایت‌ها و فروشگاه‌های تحت وب مراجعه کنید. پروژه‌ها به چهره فایل‌های لایه باز در این سایت ها قرار اطلاعات شده و قابل دانلود هستند. پلتفرم‌های دورکاری و فریلنسینگ هم توانایی ثبت سفارش و انجام پروژه را در هر وقت و مکانی مهیا کرده‌اند. در ادامه به شناسایی پلتفرم فریلنسرینگ کارلنسر می‌پردازیم.


فریلنسری در جوبیس

اگر در افتر افکت توانایی دارید خواهید توانست به عنوان فریلنسر مشغول به دریافت درآمد شوید. برای دورکاری در کارلنسر باید به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید. در طول فرایند ثبت نام، مشخصات فردی، تحصیلی، سوابق کاری و نمونه کارتان را در داشبورد ثبت می‌کنید. هر چقدر نمونه کارهای هماهنگ با مهارت‌ها و سوابق کاری خودتان را ثبت کنید، راحت‌تر استخدام می‌شوید.

بعد از ثبت نام، پروژه‌های مرتبط با مهارت‌هایتان از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما می‌رسند. خواهید توانست از میان پروژه‌های فعال درون وبسایت هم موارد مورد علاقه خودتان را جستجو کنید و در نهایت پیشنهاد قیمت بدهید. در صورتی که کارفرما شما را استخدام کند، وارد میزکارتان شده و پروژه را طبق توضیحات مدنظر کارفرما انجام می‌دهید. بعد از تأیید نتیجه پروژه از جانب کارفرما، حقوق شما پس از کسر کارمزد کارلنسر به کیف پول شما منتقل می‌شود. در قیمت گذاری پروژه افتر افکت تمامی جوانب و جزئیات مدنظر کارفرما را لحاظ کنید. برای جلب رضایت کارفرما تمامی اصلاحات را با دقت انجام دهید.

کارفرما در جوبیس

اگر هم مالک یک دریافت و شغل و به دنبال برون سپاری یا سفارش پروژه‌های افتر افکت هستید، پس پروژه مدنظرتان را به همراه عنوان، وقت پیشنهادی، توضیحات کامل، مهارت‌های مرتبط و بودجه تخمینی خودتان در کارلنسر ثبت کنید. با جستجو در میان فریلنسرهای خبره، آن‌ها را به پروژه خودتان دعوت کنید و از میان پیشنهادهای ارسالی، بهترین گزینه را بعد از بررسی رزومه کاری فریلنسرها، برگزیده کنید.

هزینه سفارش یا انجام پروژه افتر افکت در کارلنسر با توجه به توافق میان کارفرما و فریلنسر مشخص می‌شود. هر پروژه‌ای، سطح دشواری متفاوتی دارد. بنابراین تکمیل هر پروژه هم به وقت و کوشش متفاوتی لازم دارد. معمولاً فریلنسرهای اندک تجربه و تازه کار، هزینه‌های کمتری را در مقایسه با فریلنسرهای با تجربه مطالبه می‌کنند. به هر حال دستگاه پرداخت امن کارلنسر از فعالیت‌های کارفرما و فریلنسر در حوزه انجام تعهدات مالی و تحویل مطلوب پروژه حمایت می‌کند.

کارفرما در چهره ثبت پروژه تمام وقت در کارلنسر، توانایی به برقراری رابطه تلفنی و ایمیلی با فریلنسر استخدام شده هست تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. ثبت پروژه به چهره عادی هم هزینه‌ای برای کارفرما ندارد. حمایت کارلنسر در چهره بروز هر گونه اختلاف میان کارفرما و فریلنسر وارد عمل می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 24 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.