فایل ایران سواحل و جاذبه های دیدنی در تور ترکیه آنتالیا - فایل ایران

برای کسانی‌که نام شهرهای ترکیه را حفظ نیستند، آنتالیا یکی از معروف‌ترین شهرها به‌حساب می‌آید و همیشه هم سر زبان‌ها بوده است. همین مساله باعث شده تا مسافران زیادی بدون شناخت از آن راهی آن‌جا شوند و پس از سفر تازه بفهمند که هیچ جای دیدنی و ویژگی از این شهر نمی‌دانند. شهر آنتالیا جزو معدود شهرهای ترکیه است که بیشتر جاذبه‌های گردشگری آن تفریحی است و نه تاریخی. پس باید بدانید که در این شهر بیشتر برای تفریح و شادی سفر می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر و بررسی قیمت تور آنتالیا از بهترین تورهای ترکیه شناخت کافی برای تور آنتالیا ایجاد کنیم.

جاذبههای گردشگری در تور آنتالیا

کاله ایچی

همیشه و در همه شهرها مناطقی هستند که شما را یاد گذشته می‌اندازند و خاطره زندگی در گذشته را برای شما تداعی می‌کنند. کاله ایچی یا بافت تاریخی آنتالیا یکی از معدود قسمت‌های شهر است که تفریح صرف رنگ و بوی خود را از دست می‌دهد و جایش را به تاریخ و خاطره‌بازی‌ها می‌دهد. فضای رمانتیک و جذابی که از ترکیب دیوارهای ساختمان‌های قدیمی و کافه رستوران‌های جدید ایجاد شده حس‌وحال خوبی دارد. حتما در محله کاله ایچی آنتالیا سری به یکی از کافه رستوران‌های خیابان مزیک بزنید. تور ترکیه آنتالیایی که گردش در فضای تاریخی و حس‌وحال تاریخی نداشته باشد، حتما یک‌جای کارش می‌لنگد.

موزه آنتالیا

موزه آنتالیا می‌تواند جایگاهی برای شناخت بیشتر تاریخ مدیترانه باشد. موزه‌ای بزرگ و زیبا که پنج تا هشت هزار شی قدیمی و قیمتی در آن نگهداری می‌شوند. این موزه انواع اشیای باقی‌مانده از خاندان‌های سلطنتی، قلعه و مجسمه‌ها، بقایای ساختمان‌های قدیمی و… را در خود جای داده است. بازدید از اینجا چشمان شما را خیره و ذهنتان را درگیر تاریخ می‌کند.

موزه مینی سیتی آنتالیا

برای گردش در تور ترکیه آنتالیا حتما نیاز نیست کل این کشور را دور بزنید و شهر به شهر همه جاذبه‌های گردشگری را رصد کنید. شما می‌توانید با بررسی قیمت تور آنتالیا و خرید آن در زمان مناسب راهی این شهر شوید و در یکی از ساعات سفر سری به موزه مینی سیتی بزنید که ترکیه را در ابعاد کوچک‌تر برای شما به نمایش گذاشته است. در این موزه بسیاری از جاذبه‌های گردشگری ترکیه را در ابعاد کوچک‌تر به‌صورت نمادین ساختند که شما می‌توانید آن‌ها را لمس و از نزدیک مشاهده کنید. به نظر من لذت ایستادن بالای کلیسای سنت ماریس یا مسجد آبی بیشتر از ایستادن روی دریا است. پس با سفر به این شهر و بازدید از موزه گفته شده هیجان و هنر را با هم تجربه کنید.

ساحلهای آنتالیا

طبیعتا در شهری مثل آنتالیا کم‌تر کسی دنبال جاذبه‌های گردشگری تاریخی و… می‌رود. در این شهر ساحل‌های بسیار خوب و زیبا هستند که با مدیریت و زیباسازی همیشگی به مکانی مناسب برای استراحت و تفریح مسافران تبدیل شده است.

ساحل لارا

یکی از ده‌ها ساحل آنتالیا، ساحل کریستالی لارا است. ساحلی ساده با ماسه‌های کریستالی که همیشه منعکس‌کننده نور خورشید هستند و زیبایی خاصی دارند. در این ساحل میز و صندلی‌های زیادی برای آفتاب گرفتن قرار داده شده که علاوه‌بر آفتاب گرفتن، برای استراحت بعد از تفریح‌های آبی نیز مناسب هستند. در این ساحل انواع تفریح‌های آبی پیش‌بینی شده و دسترسی به آن‌ها نیز بسیار ساده است. پس پیشنهاد می‌کنم پس از سفر به آنتالیا حتما از این ساحل دیدن و سپس آفتاب گرفتن و تفریح ساحلی را تجربه کنید.

ساحل بلک

اگر هزینه‌های تفریح برایتان مهم نیست، پیشنهاد می‌کنم سری به یکی از سواحل لوکس آنتالیا بزنید. ساحل بلک که ساحلی لوکس و زیبا است همیشه به‌دلیل امکانات بسیار زیادش و شرایطی که داشته موردتوجه مردم قرار می‌گیرد. این ساحل حدود ۳۰ کیلومتر از آنتالیا فاصله دارد؛ اما برای کسانی که می‌خواهند کنار تفریح از امکانات نیز استفاده کنند، چنین مسافتی اصلا مهم نیست. یکی از ویژگی‌های ساحل بلک وجود باشگاه‌های تنیس، گلف، کلاس‌های آموزشی ورزشی هتل‌های بسیار مجلل و… است که شما را از رفت‌وآمد به شهر بی‌نیاز می‌کند.

ساحل چیرالی

اگر در تور ترکیه ارزان دنبال جایی برای دوری از امکانات و ساحلی ساده، اما زیبا هستید، پس ساحل چیرالی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. ساحلی جذاب و تمیز که اغلب آخر هفته‌ها میزبان خود اهالی آنتالیا است. این ساحل بسیار قدیمی هنوز رد پای تاریخ را در خود دارد و با گشت‌وگذار در آن متوجه شرایطش خواهید شد. برای تفریح در این ساحل گزینه‌ای جز گشت‌زدن با قایق‌های تفریحی ندارید؛ زیرا امکانات تفریحی این ساحل بسیار اندک و کم است.

خرید تور آنتالیا برای کسانی که می‌خواهند تعطیلاتی فراموش‌نشدنی داشته باشند، پیشنهادی مناسب است. با سفر به آنتالیا دریچه‌ای جدید از سفر پیش‌روی شما باز می‌شود و کم کم درباره سفر به شهرهای ساحلی دیگر مثل مارماریس و… نیز فکر می‌کنند. جالب‌تر از همه اینکه قیمت تور آنتالیا یا تور آنتالیا ترکیه بسیار کم‌تر از شهرهای دیگر است و همین به سفری اقتصادی هم کمک می‌کند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.