فایل ایران رنگ سال ۲۰۱۸ - فایل ایران

مبتکرانه و تخیلی: بنفش کهکشانی اتفاقات سال جدید را رقم می زند. طبق اعلام موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۱۸ طیف خاصی از رنگ بنفش (ultra violet) با کد ۱۸-۳۸۳۸ می باشد.

 

رنگ سال ۲۰۱۸

سایه ای چشمگیر، محرک و خیال انگیز از بنفش. بنفش کهکشانی در اصل با خلاقیت و تفکر رویایی ارتباط برقرار می کند که ما را به سمت آینده هدایت می نماید.

پیچیده و عمیق

این رنگ به اسرار کیهان و کهکشان ها و تصورات فریبنده ای که در پس آن ها نهفته است اشاره دارد… اکتشافاتی فراتر از آنچه تا به حال به دست آورده ایم! آسمان شب پهناور و نامحدود سمبلی برای امکان الهام بخشیدن به آرزوهایمان برای دنبال کردن جهانی فراتر از این دنیای کوچک است.

رنگ سال ۹۷

 

همچنین این بنفش رمزآلود نماد مبارزه با ضدفرهنگ و درخشش هنر نیز بوده است. شاهزاده موسیقی ،دیوید بویی، به همراه جیمی هندریکس طیف هایی از بنفش کهکشانی را به عنوان بیانی شخصی از فردیت وارد فرهنگ پاپ غربی کرده اند.

بنفش ۱۸-۳۸۳۸ پنتون سایه ای منحصر به فرد و سرشار از احساس است که ژرفایی حاکی از تکاپو و عدم انطباق را تلقین کرده و به افراد انگیزه ی خاص بودن در دنیا و گسترش مرزها به سمت دروازه های خلاقیت می بخشد.

رنگ سال ۹۷

      [icon name=”quote-right” class=”” unprefixed_class=””]  دراصل بنفش کهکشانی انعکاسی از نیازهای ما در جهان امروزیست. لوری پرسمن

از دیرباز این رنگ را به جنبه های عارفانه و روحانی نسبت داده اند. بنفش اغلب با مراقبه های ذهنی مرتبط بوده است و به کسانی که به دنبال پناهگاهی آرام بوده اند، فضایی دنج و به دور از هیاهوی جهان امروزی عرضه می کرده است.امروزه نیز استفاده از تن سایه های بنفش در فضاهای مدیتیشن و مکان های پرانرژی که افراد در آن جمع شده و برقراری ارتباط می سازند مشهود است.

 

 

درباره ی رنگ سال پانتون

رنگ سال پنتون مفهومی بیش از “مد روز ” در این دنیای پر از طرح و ایده دارد. دراصل بنفش کهکشانی انعکاسی از نیازهای ما در جهان امروزیست: “لوری پرسمن” معاون موسسه رنگ پنتون

رنگ سال ۲۰۱۸

 

هر چه افراد بیشتر مجذوب این رنگ بنفش شوند و قدرت آن در انتقال پیام ها و مفاهیم عمیق را درک کنند، طراحان و صاحبان برند احساس توانمندی بیشتری در استفاده و الهام گیری از آن را خواهند داشت. رنگ سال لحظه ای از زمان است که مسیری راهبردی برای دنیای مد و طراحی فراهم می کند.

رنگ سال ۲۰۱۸

 

موسسه رنگ پانتون

موسسه رنگ پنتون یک سرویس مشاوره در مرکز پنتون است که گرایش های جهانی رنگ را پیش بینی می کند. ضمن اینکه این موسسه به کمپانی های برند در تطابق رنگ ها و ارتقاء محصولات برای کاربرد و ادغام رنگ به عنوان یک دارایی استراتژیک کمک می کند.

رنگ سال ۲۰۱۸

 

در سراسر جهان پنتون به عنوان منبعی برجسته برای شناسایی رنگ ها در پیش بینی گرایش های مختلف فصول، توسعه ی رنگ های مرسوم و مشاوره در زمینه ی ترکیبات رنگی برای محصول و هویت سازمانی شناخته شده است. کارکنان موسسه پنتون برای نشان دادن قدرت، روانشناسی و احساس رنگ ها با برندهای جهانی همکاری کرده و در طراحی راهبردی آن ها شرکت می کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.