فایل ایران بازی Resident Evil 3 رسما معرفی شد | بازگشت نمسیس - فایل ایران

 

سال‌های زیادی است که شایعه ساخته شدن نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 به گوش می‌رسد. اما به تازگی و در چند روز گذشته این شایعات گسترش یافتند و اطلاعات بسیار زیادی از بازی فاش شد. از جمله این اطلاعات، تصاویری بود که از کاور و بخش‌های مختلفی از بازی لیک شد و طرفداران بیش از گذشته به ساخته شدن این بازی امیدوار شدند. اما امروز و در جریان استریم State of Play 2019، این بازی با یک نمایش هیجان انگیز و خیره کننده معرفی شد و قرار است در تاریخ ۱۵ فرورین سال ۱۳۹۹ برای پلتفرم Playstation 4 و احتمالا مدتی بعد برای پلتفرم‌های دیگر از جمله PC و Xbox One منتشر شود.

در جدیدترین اخبار صنعت بازی و به گزارشی از وبسایت PCSpot، امروز بالاخره بازی Resident Evil 3 معرفی شد و به نظر می‌رسد برخلاف Resident Evil 2 Remake، در این بازی همانند Resident Evil 7 شاهد صحنه‌های اول شخص زیادی خواهیم بود.

در تریلر منتشر شده مشاهده کردیم که جیل و کارلوس استار، دو شخصیت اصلی بازی در حال فرار از دست شخصیت منفی بزرگ این بازی یعنی نمسیس بودند که با حضور خود و زمزمه کلمه Stars، رعب و وحشت را به دل هر جنبنده‌ای می‌اندازد.

همچنین اعلام شد کسانی که بازی Resident Evil 3 را خریداری نمایند، به بخش Co-op بازی که مدت‌ها پیش معرفی شد یعنی Project Resistance نیز دسترسی رایگان خواهند داشت و می‌توانند این بخش را هم در کنار بخش داستانی تجربه نمایند. البته این بازی به صورت مستقل نیز منتشر خواهد شد و اگر از جمله کسانی هستید که به هر دلیلی قصد ندارید تا بازی Resident Evil 3 را خریداری کنید، می‌توانید Project Resistance را به صورت مستقل تهیه نمایید.

در حال حاضر، بسیاری از طرفداران از طراحی چهره شخصیت اصلی بازی یعنی جیل ولنتاین راضی نیستند و اعتراض خود را در شبکه‌های اجتماعی به گوش سازندگان رسانده‌اند. نظر شما چیست؟ ایا گرافیک بصری بازی به خوبی طراحی شده یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.